Trénink 26.7.2010 od 18,30 hod.

25.07.2010 23:21

Rychlostní trénink

Úvodní část:

- Výklus 300m

- Strečink

Hlavní část:

- Sprint po dobu 10-12s, Odpočinek 1min., Počet opakování 10x, Intenzita max.

- Nácvik reakce - po zaznění zvukového signálu start a sprint 10-12s, Intenzita max., Počet opakování 10x

- Akcelerace - 20m sprint, Intenzita max.

st.1 -  ze sedu, st.2 - z lehu, st.3 - z lehu na zádech, st.4 - z kliku, st.5 - zády k sobě v sedě, st.6 - z lehu na břiše paty  ve směru, st.7 - na pravém boku, st.8 - na levém boku, st.9 - start přímo, st.10 - kotoul start

 - Člunkový běh - intenzita max., Počet opakování 10x, Odpočinek mezi opak. 1min. Člunkový běh se provádí mezi kužely vzdálenými od sebe 10m. Při prvním úseku oběhneme kužel a osmičkou běžíme na druhý kužel, který také oběhneme. Třetí kužel neobýháme, ale dotkneme se ho a běžíme do cíle. Pokud si chcete udělat test, tak na správný výkon musíte dát 11-12s.

- Hra

Závěrečná část

- Výklus 1 kolo a protažení